Mat, mat, mat o mat!!

Nu är jag vrål hungrig!


Västerbottenpaj

köttfärspaj m tomat o champinjoner

Enkel sallad

Dannes egna potatissallad

Mitt vita vin, nå tyskt gott vin! :)

Goda kräftor!

Jag har stått o gjort två pajer o sallad. Vi ska äta paj o kräftor o dricka lite vin.. Ska bli så smaskens. 
Det som va tråkigt va att min syster o hennes man inte kunde komma idag. Jag hade verkligen sett fram emot o träffa dem o ville visa hur vi bor nu. Men hoppas verkligen dem kommer nästa helg.

För övrigt i dag va vi på utflykt. Tog massor bilder med mammas systemkamera, ska sätta in dem bilderna senare. Jag sa även till Danne att jag önskar mig en sån i julklapp.. jag kunde drömma sa han.. han är så gullig min man. NOT!!
min mans blogg: www.dondunder.blogg.se

Skriver mer sen!! Ha de gott!!

Kommentarer
Elin

va skoj att du skaffat en blogg. en seriös blogg.... det är skojsigt med bloggar du ! hur mår ni annars ? här nere är det bra. alla friska och krya och jag är tjock.... snart är det oktober marknad, den infaller tidigt i år !

du föresten, om du vill så kan du köpa strumpor av felicia och ellen som säljer för skolresan, tjugo kronor paret eller fem för hundra !

vi hörs !



kram !

2008-09-21 @ 16:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0