Ludvika!

Idag har vi varit i Ludvika o stor handlat. Där rök 2000:-!! Men det är faktiskt lite om man jämför med andra månader. I morron ska jag inte åka nå bil. I morron ska Theo o jag gå långpromenader om det blir lika fint väder som de va idag. Det här tror jag kommer bli en underbar höst. Det är så fina färger på träden o solen lyser som bara den!!

Våran lilla Herman har nog varit i slagsmål tror vi. Han har jätte ont i bakbenet.. eller bakom bakbenet. Det känns som en knöl vid rumpan på höger sida. Han skriker bara man nuddar ett finger där. Han mår inte bra alls. Jag ska ringa veterinär i morron. Det värsta är att vi bor så jävla långt ifrån all civilisation o äger inget körkort. Men jag får hoppas att min bror kanske kan köra om det behövs.

På lördag kommer min syster o hennes man. Det ska bli jätte kul o träffa dem igen! O så ska vi på 40 års kalas. :) Christas sambo fyller 40, o jag har köpt världens bästa kort till han! Det bara skriker Robban om det!! hahaha.....

 

Här är min privata chaufför förresten! hahahahaha......

Kommentarer
elin

snyggast i stan eller? du borde skaffa dig en snyggare förare till din limosin ! fniss! ha de gott !

kram !

2008-09-26 @ 08:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0