"kyrkis"

Idag har vi varit hos distriktan o kollat utslag på Theodor. Han har fått några röda utslag på arm, ben o i ansiktet. O han lilla pung o snopp är helt rödprickiga o kliar. De kunde inte säga vad de va, men jag skulle smörja hans pung med kortisonsalva ett tag o se om klådan släpper i alla fall.

Efter det gick vi till kyrkis. Jag måste säga igen, att den tid de har nu är nog den mest idiotiska tiden av dem alla. Jag o en till fick gå efter lek o sångstund pga trött barn. Som jag sagt tidigare, det är nog många barn som vanligtvis sover en stund just då. Theo somnade i alla fall som en liten gris när vi gick hem. Theo går nästan hela tiden nu. Han springer runt här hemma mellan kök, vardagsrum o hall... o sen bär det av in i hans rum, där han kan sitta o leka med sina leksaker ett bra tag. Det är så kul att han gillar att vara i sitt rum. :)

Det börjar bli riktigt kallt här uppe nu.. Måste snart plocka fram vinterkläderna tror jag. Som tur är så är ju jag väldigt varm av mig o skulle kunna gå o linne mitt i vintern.. :) Inte riktigt kanske, men nästan. Jag måste ta mig ork till o ta bilder på vagnarna som jag ska sälja o se om jag kan få lite för dem. Vill ju köpa en Brio sittvagn till han nu! Vet precis vilken jag vill ha, den är så fin!!



ALLA MINA VÄNNER I ÖSTERGÖTLAND: JAG SAKNAR ER FRUKTANSVÄRT MYCKE!!! KOM O HÄLSA PÅ MIG SNÄLLA!!

Saknar Elin med sin söta bebismage!! Vill ju va med under din graviditet o allt!! Tycker det känns sorgligt att jag inte får vara med under en underbar tid för dig. Tänker på dig gumman!!

Saknar Emma min syster! Jag kommer o bor hos er en stund nästa gång jag kommer ner! Theo saknar dig med!! Massor med kramar till dig från oss!!

Saknar Diana med den lilla magen. Hoppas verkligen att allt går bra för er nu! Skulle va kul o träffas igen!!



Vad fan ska man ha för mat idag??

Kommentarer
M A D D E L I C I O U S [DESIGNUTLOTTNING PÅGÅR!]

Trodde jag var din vän me!? Saknar du inte mig

2008-09-30 @ 22:28:18
URL: http://madelene1986.blogg.se/
elin

hej min vän ! jag saknar också dig ! får försöka ta mig upp. är ju lite dåligt med slantar just nu*! inte bara så lite heller tyvär!!! men det blir ju löning fler månader. jag kanske ringer ikväll !



kram !

2008-10-01 @ 14:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0