Fullstoppad dag!

I går va det mycke... Vhrista kom o hämta oss hemma vid halv tio ungefär. Sen bar det av till Borlänge/Falun. Vi började med att åka till barnens hus i Borlänge. Så underbar affär... där skulle man kunna slösa MYCKE pengar. Jag hitta den sittvagn jag vill ha till Theo, en Brio Race 08. Den va nedsatt till 1695:-. Men som vanligt så har man inte pengar när man hittar ett klipp!

Sen åkte vill till kupolen i Borlänge. Vi gick o åt lunch direkt. Vi va vrål hungriga. Jag åt en ost o skinka sallad, Christa en pizza o Theo sin hemlagade köttfärsås o spagetti. Efter det gick vi till Lindex o kollade barnkläder. Jag köpte oxå tre plagg till Theo. Här är dem.


Sen åkte vi till barnmorskan i Falun. Efter det åkte vi till Ica Maxi o Borlänge o handla lite, sen åkte vi äntligen hem. Alla va jätte trötta o längtade hem. När vi kom hem gjorde Danne o jag iordning en enkel men jätte god smörgåstårta. Efter det va det sängen som ropade!!

Här kommer lite bilder från när vi åkte till Borlänge/Falun o när vi satt o åt.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0