Första inlägget då..

Jaha.. Då har man skaffat sig en blogg till. Hoppas jag kan uppdatera denna lite mer då.. Jag är ju inte en hejare på o skriva o just nu händer det inte så mycke i mitt liv. Förutom att min pojke börjat gå, o det finns inget just nu som gör mig så lycklig o se. :) Min plutt på bilden här. Det är fotat av Madelene Ekfalk, en bra vän till mig. Hon är suverän på o ta bilder. Ni kan se mer på hennes blogg www.madelene1986.blogg.se 

Så ska man kanske skriva vad man har fördrivit tiden med i dag då. Min far o mina småsyskon kom i går kväll, sent. Så i dag va vi inne i Ludvika för o handla lite mat o grejer. Vi ska ju ha en liten kräftskiva/grillparty i morron. Det ska bli skoj. Vi har oxå väntat på att det skulle komma en kille o köpa våran hund som vi inte kan ha kvar. Men den idioten kom aldrig, hörde heller aldrig av sig. Jag förstår inte varför dem ska höra av sig o ta upp en jävla massa onödig tid när de inte ens dyker upp eller hör av sig. IDIOTER!!

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät o ett glas vitt vin o njuter av brasan i öppna spisen. Det är underbart. I vinter ska vi sitta framför brasan efter vi har varit ute på en underbar scootertur. Dricka varm choklad eller kaffe o bli varm av brasan.. finns inget skönare på vintrarna. Vi trivs superbra i den nya lyan!! Nej, nu ska jag mysa med min man en stund, sen blir det sängen.

Go Natt alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0