Fläskvarning!!

Fy fan va fet jag har blvit... Man ser inte att man går upp så mycke i vikt tills man kollar sig ordentligt i spegeln eller ska ta på sig kläder man inte har haft på sig på ett tag. Jag har blivit väldigt lat o rör inte på mig lika mycke längre. Jag känner ingen motivation o känner mig deppig. Enda sen jag fick Theo  har det varit ännu svårare  för mig att gå ner i vikt. Hade svårt innan med, men nu är det extremt. O det räcker att jag bara tittar på mat så går jag upp 10 kg.

Jag mår illa av mig själv nu!! Jag hoppas verkligen att jag får den där operationen snart!! Måste må bra snart!!

Jag kanske skulle svälta mig själv igen.. det är det enda som har funkat på mig, då gick jag ner 30 kg på ett halvår. Det skulle inte va dumt o få gå ner så mycke igen!

JAG BLIR GALEN SNART!!!!

Kommentarer
elin

hej min vän! jag vet hur du känner. men tänk inte så. att ge upp är bara dumt. jag tror att du skulle behöva lite energi.... komma igång med något du tycker är kul ! jag vet att jag låter som en predikör eller vad det heter. men även om du får operation så är det hårt arbete också..... mycket motion!

saknar dig massor vännen ! skulle va skoj om du bodde nära. jag måste bli mer socail känner jag !



hoppas du mår bra i alla fall.



kram !

2008-09-24 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0