Deppig dag.

I dag har det inte känts någe bra. Jag har känt mig deppig o ensam. I eftermiddags tog Theo o jag en promenad i det fina vädret.. o jag det bara snurrade av tankar i huvet på mig. Jag trivs superbra här uppe, men jag saknar mina vänner o syster ibland så det värker i hjärtat på mig. Jag vill ju bo kvar här uppe, för bättre ställe för Theo o växa upp på finns inte. Vi har naturen o sjöarna alldeles intill knuten o det finns ju så många fritids sysslor o pyssla med här. Men om man bara kunde flytta upp sina vänner oxå.

I morron börjar "kyrkis" igen. Jag känner mig så deppig o osocial med människor jag inte känner. Det känns som om man kommer in o stör alla när man kommer dit. Jag känner mig ut tittad o utanför, jag känner mig jätte blyg o vill bara sjunka under jorden när vi sitter där. Jag kan inte va själv känns det som. Men jag måste ta mig i kragen o gå dit för Theos skull. Han måste ju få träffa sina jämn gamla kompisar. Jag hoppas att Christa vill följa med i morron, även om det egentligen inte ska behövas. Men det känns lite lättare. Tur att man har henne här uppe i alla fall!!

Nu har Theo gått o lagt sig för natten o Danne sitter o tittar på hockey som vanligt. Det är de enda som går på tv den här perioden. Jag får dödliga blickar om jag ens kollar åt tv dosan.. hihi...

Här kommer i alla fall några bilder från våran promenad i dag.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0