Ännu en dag slut...

Idag va vi på "kyrkis". Theoo va lite tillbaka dragen i början, men sen gav han sig ut på en lekstund med de andra. De har bytt tid på kyrkis. Förut va det mellan 14.00 o 16.00. Nu är det mellan 10.00 o 12.00. Det va bättre med de gamla tiderna tycker jag o fler.. Nu va nästan alla barn trötta o gnälliga. De flesta sover nog en stund på den tiden förmodar jag.

I morron ska jag åka med Christa till Falun. Hon ska på koll.. hon ska ju snart ha sin lilla knodd. Jag tror på pojke. Vi ska stanna till på kupolen i Borlänge o på babyland, jag tänkte kolla på en ny sittvagn till Theo. Men det blir inte o köpa en i morron.. bara kolla.. :)

Jag sitter o tittar på Shameless. En helt galen, men underbar serie. Det påminner om en bekants familj faktiskt.. Lite droger o alkohol i vardagen.

Nej ni.. nu ska jag stänga av denna dator o hoppa i säng. Sov gott på er alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0