Trött!

Jag har varit dålig på o skriva nu.... Dålig på att ta bilder med för den delen.. ska komma ihåg o ta lite bilder i morron.

Helgen har varit lugn. Lördagen va vi uppe hos mamma o dem. Bara Theo o jag, för Danne va iväg o röjde skoterleden i ösregnet.. haha... sen va de o åt pizza. Vi kolla på film o hade de mysigt hela familjen. O idag har vi inte gjort så mycke. Gått en promenad, haft mamma o dem på fika o sen kom Choffe o Jessi o fika. Sen har det bara varit städning för hela slanten.

Nu har vi två till som är intersserade av Diza, eller fler egentligen, men det är bara två som jag tycker verkar bra. En bor här i Fredriksberg ute i skogen med hundgård o allt o de andra bor utanför Borlänge på en liten hästgård. De har hästar o en liten jack russel valp hane. De tyckte jag lät väldigt bra för Diza. Vi ska i alla fall hälsa på båda den 18 okt o se om Diza verkar trivas. O så får vi bestämma oss efter det.

Jag ska försöka lägga in lite film på Theo när han springer omkring i morron.

Puss o kram på er!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0