Storhandling!

Så i dag har vi vart i Ludvika o storhandlat. Det är så jävla skönt när man har allt hemma, men det är inget roligt o handla. :(

Nu har jag verkligen fått bekräftat att jag inte får jobb på tvätten... Det är en del som redan har fått svar o fått jobb, men jag har ej fått nånting.. Fan fan fan fan!! Jag har nog aldrig hoppats så här mycke på ett jobb förut. Men det beror nog på att vi bor som vi gör. Kan ju inte ta oss nånstans o här kryllar det ju inte direkt med jobb. Jag hade funderingar idag på o flytta tillbax till Norrk igen. Danne får i så fall veckopendla. Bo hos mamma o dem i veckorna o åka hem till helgerna. Men det vill han nog inte. O jag vill inte flytta. Som jag sagt förut, är ju detta en idylisk plats o låta Theodor växa upp i. Vill inte att han ska växa upp i en skitig stad som norrk... nä blä... Men man funderar ju på hur i h**vete jag ska få jobb här. Jag ska i alla fall ta tag i körkortet nu.. hoppas jag inte tappar motivation bara. Då kanske allt ordnar sig.

Jag saknar min syster!! Kom hit snart Emma!! Theo saknar moster! :)

Kan någon skänka mig några miljoner, så jag slipper detta bekymmer med arbete ett tag!! *ler*

Kommentarer
elin

ja jag kan också ta några miljoner, vore kanon !

jag kan inte ha panel gardiner i våra sov rum tyvär.... det är för mycket fönster så det skulle se knasigt ut och va för mycket insyn. det är ju billigt med stuvbitar på jofotex så jag ska kolla där vart efter, annars kan man ibland hitta klipp på myrorna men det har inte hänt de sista gånerna jag varit där.

är allt bra med er då ?

i morgon kommer mamma och hjälper mig lite här hemma. jag hoppas att vi hinner tömma vårt blivande sov rum och måla det ! skulle va kanon skönt !!!



kram !

2008-10-28 @ 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0