Östergötland!

Nu har vi varit i östergötland i en hel vecka. Blir nog en till... Hoppas på o få åka hem med Choffe. Han har ju fått jobb i Sälen nu o ska ju hem o packa o greja... Skönt o slippa tåg hem.

Första dagarna bode vi hos Madde o Freja. Det va väldigt trevligt o skönt. Madde o jag hade myskvällar framför varsin laptop eller framför tvn med en bra film på när barnen lagt sig. Det va kul o se barnen leka så fruktansvärt bra som de gjorde. De va så söta ihop!!

Nu bor vi hos min mormor. I helgen ska vi nog sova hos min far. Vi ska oxå åka in till min syster i helgen o hälsa på. Det ska bli skoj.

Jag vill hem till Danne känner jag. Jag saknar honom jätte mycke! Men ändå så känns det som om jag inte vill hem o möta verkligheten. Danne har ju inget jobb kvar. O det känns som om det är kaos i huvet just nu. Jag vill ABSOLUT INTE flytta igen. Men tanken kommer ju upp när vi måste hitta jobb. Fy fan för det här!! Kan inte livet vara lätt ibland!!

Men flytt är den absolut sista utvägen! Ni blir inte av med oss i sista taget FREDRIKSBERG!! moohahaha

Kommentarer
Christa

Det snöar här! Har ni bestämt hemresedag ännu??? Hälsa Östergötland o Vika!

2008-11-19 @ 14:10:32
elin

hej ! tack för kaffet, bägge dagarna. mycket trevligt !!! det regnade inte idag när vi sågs, det är ju ovanligt ! fniss!

2008-11-20 @ 14:25:46
Lotta

Men är du har nere. Har du tid för en fika då lr?? var ju ett tag sen.

2008-11-21 @ 09:24:11
URL: http://lillakrypin.blogspot.com/
Lotta

Hej. Tror jag måste ställa in fikan Theo är sjuk igen. Hostar som bara den och näsan den bara rinner. Inte så kul att träffa er och smitta ner er. Så jäkla typiskt att han ska bli sjuk just när ni är nere. Var ju ett tag sen nu ju.

2008-11-23 @ 15:58:10
URL: http://lillakrypin.blogspot.com/
elin

lite dåligt med uppdaterande inlägg här va ! !! hur är det att vara hemma igen då ?



kram !

2008-11-26 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0