Hemma!!

Nu är vi äntligen hemma igen! Vi har ju iofs varit hemma sen i tisdags...  :)
Det är så underbart skönt o va hemma igen. Det va visserligen kul o träffa min älskade vänner igen i östergötland, men det blev lite för länge där nere.

Theo va ju sjuk större delen va tiden vi va nere. Först åkte han på maginfluensa ( och tänder på g ), sen när de va över kom snoret o hosta o feber. Det är så jävla typiskt att ALLTID när vi åker ner dit så blir han sjuk. Han tål verkligen inte luften där nere... :)

Idag har jag satt upp lite julbelysning o gardiner i köket. Jag ska ju jobba på lördag så jag hinner inte göra nå då innan 1 advent. Det är så himla mysigt när belysning o gardiner o allt annat som hör julen till kommer på plats. Det känns så hem mysigt. Man vill bara sitta o njuta med en brasa tänd i öppna spisen. Ska ta o göra en i morron o mysa med Danne framför tvn.

Nu ska jag gå o sova. Tidiga mornar blir det med en liten plutt! :)

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0