Snö snö o snö...

Nu har vi fått snö! Så jäkla skönt när det är kallt o snö.. snön glittrar så fint när det är minus grader. Danne va o hämta sin skoter i går kväll hos Robban. Han va som ett barn på julafton. Han lös upp hela han! :) Min lilla älskling. Kommer kort på den sen. Men nu kommer det bilder på den fina snön här utanför.







O här kommer en bild på min Prins Theodor! Mamma älskar dig!


Visst är han fin boober?

Det är så himla fint väder i dag, jag måste bara komma ut på en promenad. Jag försöker få med mig min slöa man oxå, men det är ett väldigt svårt jobb. Han är så jävla lat!! :(

Choffe kommer hem på söndag eller måndag. Det ska bli skoj o träffa honom igen. Nej nu ska jag tjata lite till på Danne om promenaden.

Kram på er allihopa!

Kommentarer
elin

fy va äckligt med kall snö. men vackert. här är det kallt frost och solsken, mycket fint det med, det kom lite snöblandat i går. men inget som la sig ! jag gillar inte kyla.... mina bröst fryser till is. ! blä ! jag ska hålla mig inne till mars !



kram !

2008-11-01 @ 10:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0