Trött o hängig...

Idag har jag städat o stått i.. Sen blev det grillat till lunch, mums... Efter det blev alla här som trötta säckar... ingen orkade göra nå. Men sedan fick jag energi o gjorde en äppelpaj o vaniljsås... så mumsigt. Så nu är man ännu fetare o fläskigare...
 


Blev inget kvar... :(

Måste försöka gå ner i vikt snart. Vill ju ha en liten till snart o man ska ju orkar bära på det barnet oxå.. Nu snart ska pappa o dem åka hem. Efter det ska vi bara slappa o ta det lugnt. Ska snart laga mat till Theo... sen blir det soffan o tv, eller datorn.


Va tvungen o sätta in en bild på min lilla prins! Älskar dig mitt lilla troll!

Här kommer lite bilder på Theos rum oxå. Det är inte riktigt klart än. Ska köpa färg o måla han tråkiga byrå... blå tror jag att den ska bli.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0