Tänkardagar!

Vi va på 40 års kalas i lördags! Det blev smörgåstårta o gräddtårta o lite vin. Det va jätte trevligt. Theo o jag gick hem vid 22.15 ungefär. Somna rätt så fort. Vid 02.30 ca kom Danne hem. Han va så jävla packad så det va konstigt att han tog sig hem, Men det gjorde han. Han ramlade oxå ur sängen när han kröp upp på alla fyra. hahaha....

På söndagen gick Theo o jag till mamma o dem o sa hej då till Emma o David. Tråkigt att de inte stanna lite längre tycker jag... men arbetet kallar... Sen hämta mamma o jag Danne hemma.... Han stank!!! O han mådde inte bra! Rätt åt han... hahahaha....

På kvällen när Theodor lagt sig kollade vi på en serie o åt lite gott. Mys o bara slöa framför tvn.

Idag har vi varit i Sunnansjö med Choffe. Jag hämtade ut medicin på apoteket. Det är tråkigt att det inte finns nå apotek här där vi bor. Det tar ju ett tag o skicka medicinen till coop här ju. Jag ska sätta in lite bilder sen som togs i lördags på festen. De flesta är väl på Theo då... :) Jag ska bara be Choffe skicka över dem.

Nu ska vi väl snart lägga Theo. Hoppas han kan sova i sin säng i natt. Natten som va fick han ligga mellan Danne o mig. Han vakna o va jätte ledsen. Man sover lite dåligt när han ligger i mellan. Han sprattlar o rör på sig hela tiden, o man är rädd att man ska lägga sig på honom. Men mysigt är det ändå! :)

Skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0