Livet??

Det finns så mycke man undrar över.... Gör man verkligen rätt??

Jag har en jag måste o vill tänka på o ta i första hand, o det är ju självklart min älskade prins Theodor. Utan honom skulle inte mitt liv va värt o leva. Mamma älskar dig så fruktansvärt mycke!! Du är de bästa som har hänt mamma!! Jag blir alltid så glad när jag ser på honom. Han har de mest underbara leende en människa kan ha. O när man hör han skratta så kan man inte annat än le. Han är den absolut vackraste, gladaste o mest underbara varelse någonsin!

Hur ska man välja för att det ska bli rätt? Vet inte vad jag vill längre!

Vad ska vi göra??? Varför kan man inte komma fram till en lösning??

ALLT JAG VET ÄR ATT MIN PRINS SKA HA DET BRA!! OAVSETT!!

 
Theodor nästan ett dygn gammal.            Theo ca 14 månader.

Vad tiden springer i väg. Det känns som om det va i går han va så liten. Men han blir bara sötare o sötare för varje dag som går!!

Danne! Jag ÄLSKAR dig!! Hoppas du vet det!!

Nu orkar jag inte skriva mer. Ska tänka på mitt liv nu... undra hur det ska gå??

Go natt alla!!

Kommentarer
elin

hej min vän ! fy va jag blir ledsen när jag läser! sluta tänka, låt inte livet leva med dig utan lev livet du ! du är ju mamma och fru, om du trivs som mamma och älskar ditt barn så löser sig allt annat. man kan flytta man kan skilja sig och man kan riva upp allt, ens barn har det bra så länge man älskar den och ger den trygghet och visar vad man vill.... du gör honom mer illa av att inte må bra !



jaa du vännen, när kan jag komma upp. önskar jag kunde säga en helg, men som läget är just nu med ekonomin så kan jag inte säga någe om det. vi har inte mycket kvar nu när vi betalat räkningar och handlat ! känns urk !



kram !

2008-09-27 @ 07:51:39
Kusin Veronica

Han är så fin lillplutten!!!!

Kramizar. Längtar efter er!

2008-10-27 @ 09:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0