En väldigt fin morron!

Nu sitter man i soffan med datorn i knät o funderar på vad man ska skriva.. jag har lagt min pojk, han va trött... men jag hör honom i hans rum. Altan dörren står öppen o Herman (kissen) har sprungit ut för första gången.. får se om han kommer tillbaka. :) Måste gå in o kolla till min lilla plutt....

Nu kom Herman i... jag stängde fort som fan när han sprang in... men nu skriker han vid dörren o vill ut igen.. Får väl släppa ut han snart igen då. Skulle va skönt om han kunde vänja sig vid att springa ute, för han får riktiga cp ryck här hemma nu...

Nu tror jag att Theo somnade... Herman fes!! Det luktar fan!!!!

Snart kommer hyresvärden oxå... de ska kolla över stället där de ska bygga badrum... just nu har vi ju bara en toalett här uppe, sen har vi ett badrum nere i källaren. Det funkar jätte bra tycker jag, men hyresvärden vill att det ska va ett badrum här uppe. Så förmodligen kommer vi få ett helt nytt o fräsht badrum! Hoppas vi fortfarande kommer få ha badkar.

Jag o Theo ska ta ett bad sen.. ska bli skönt... Theo älskar att bada.. det är vatten överallt när han har suttit i badet. Skriver mer sen!

Kommentarer
elin

hej! nu har jag länkat dig från min blogg, skojjit va !

kram !

2008-09-22 @ 10:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0