En ny dag..

Idag är jag helt vilsen... Tänker fortfarande massor...

Men idag kommer ialla fall Emma upp o det ska bli kul. Sen ska vi o äta smörgåstårta.

Theo ligger just nu o sover o jag dricker min andra kopp kaffe. Jag ska hitta ork till att börja städa o diska klart. Måste hänga tvätt med. O sätta igång en ny maskin. Varje dag är det sånna roliga sysslor att utföra. Ibland vill man bara slippa dem i en vecka eller två. Vi MÅSTE skaffa oss en diskmaskin. All den tid det tar o diska tycker jag att jag skulle kunna tillbringa med Theo i stället.

Min bror har sovit här i natt för att Danne o han drack lite igår. Vi har försökt väcka honom nu i en timma, men han är omöjlig. Nu sitter han o sover i soffan istället. Vilket pucko! :)

Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0