Generation fett.

Jag kollar på Generation Fett på Tv 3. Jag blir livrädd.... tänk om jag kommer o bli så stor som de är... Jag känner mig som en strandad val!!

Jag får sån jävla ångest över vikten när jag ser sånt här... men jag tror det är bra för mig o se på det med. Jag får en tankeställare varje gång jag ser på det. Jag tror jag får lite motivation till att gå ner i vikt när jag ser de extremt feta människorna. JAG VILL VERKLIGEN INTE BLI SÅ STOR!!

Nu hoppas jag snart att jag får operationen för magsäcken som jag står i kö för just nu. Jag är beredd o lägga om hela min livsstil o mina matvanor! Nu får det va nog med detta dallrande fett överallt.

Är det nån som vet vad det kostar o operera magssäcken?? Om man själv ska bekosta det alltså?? Jag gör nog det snart... orkar inte vänta mer...

Flott o Daller på er... *snyft*

Kommentarer
elin

hej !

jag vet inte varför mitt huvud börjat spöka, men jag tror det beror på allt som händer runt mig, har ju varit lite mycket med allt. och det blir tydligen inte bättre heller. kan även vara så att mina ögon börjat släppa in mer ljus, det kan ju bli så när man är gravid.

jag tror inte att du kan bli lika vidrig som den tjocka människan, men hon va vidrig på alla vis, bara tanken på att förnedra sig så mycket som hon... nej, jag gillade henne inte.

en gastric bypas operation kostar 105 000:- om man bekostar den själv, sen finns det andra billigare alternativ... som till exempel gastric banding och liknande,

jag rekommenderar dig att gå in och läsa på viktdropp.se medans du väntar för att förbereda dig allt du kan för operationen. och för att ta del av risker och allt. det är nyttigt, jag läste allt som fanns medans jag väntade.

jag kanske ringer i morgon om tiden finns, har öppet hus i skolan och så ska jag skjutsa barnen och så ska jag till sjukan. så vi får se... men jag hör av mig under helgen annars !



kram !

2008-10-23 @ 21:45:42
elin

hej !

allt är som vanligt mellan oss. jag tänker inte förlora dig som vän pucko!

jo nu känner jag mig GRAVID: det trycker och spänner och jag känner mig stor som ett hus på kvällarna !

just nu sittr jag och väntar på att hämta petri vid två... ska nog sova en sväng innan !



kram !

2008-10-24 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0