pappas dag!

Även om det är fars dag, så är det en väldigt tråkig o dyster dag. Har inga pengar att kunna göra nå för Danne eller köpa någe. Inget inget inget.....

Jag känner bara för o ha en vän i närheten nu som man skulle kunna gå o fika hos o låta Theo leka med en jämngammal. Han måste få leka lite mer med andra barn. Det finns rätt många här uppe med jämngamla barn, men jag känner inte dem så väl, så det känns bara pinsamt o fråga om de vill fika o låta barnen leka. Kanske skulle ta mig ork o så till o ringa Linda o Emil o se om de vill fika o barnen leka imorron.

Finns det nån som har nå erfarenhet av körskolan i Vansbro? Jag funderar på o gå på den istället för i Ludvika. Nu ska jag bara ha mitt kökort. Ska kunna ta bilen o åka iväg, bara familjen. Så jävla skönt!!

Nu skulle jag vilja ha en riktigt stor kopp Latte o en stor go kanelbulle till. Se barnen leka o bara njuta. Nu vill jag faktiskt sitta en stund hos Madde o Freja. Bara slappa....

Kommentarer
marie jansson

Hej! så det är här du är... På nätet alltså...

Det är grannen som skriver. Undrade just hur man skulle locka över dej på fika...Kanel bullar funkar,?Bra för det är min favo. Såg din blogg om sällskap, men det är INTE därför jag skriver detta!!!Har tyckt att det ser ut som du haft fullt upp och inte velat störa! Du har ju så fin familj som besöker dej ofta. Kram på dej så ses vi när du kommer hem.

2008-11-14 @ 10:57:23
elin

ja visst, jag kan ringa under förmiddagen. jag ska försöka ta lite sov morgon i mrorgon ! jag tror min kropp är i behov av det !

ringde dom sen från det där jobbet ?



kram !

2008-11-14 @ 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0